<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d3216149817626282103\x26blogName\x3dSalvia\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://adasalvia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dtr\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://adasalvia.blogspot.com/\x26vt\x3d6379591138081927475', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Boca - 10 -

Bu adaya gelip, yerleşmeye karar vermeden önce, neredeyse bir yıla yakın zamanımı, Fırtına ile farklı denizlerde geçirdim. Gıda yenilemesi, yedek mazot almak, yelkenlerinde yada küçük motorunda bir arıza olmadıkça Fırtınanın, insan yığınlarının hükmettiği kalabalık sahillerden uzak durmaya hep özen gösterdim. Sadece bir keresinde, Tunuslu bir doktorun “vitamin eksikliğine bağlı olarak gelişen bir tür apse” teşhisi koyduğu, azı dişimin korkunç ağrısı ile baş edebilmek, tedavisini bitirip diğerlerinin kanallarına gereken uygulamaların yapılması için, olsa olsa bir ay kadar zaman harcadığımı hatırlıyorum büyük bir kentte. Adaya gelişimi de üzerine koyarsak, burada geçirdiğim zamanı da yani, uzunca bir süredir nazik olmak, nezaketli davranmak konusunda çaba sarf etmek gibi bir ihtiyacım olmamış diyebilirim. O nedenle ben, senin masaya yaklaşıp oturmak için eğilmenle birlikte, neyi nasıl yapmam gerektiği konusunda karmaşıklaştığımı hatırlıyorum. Sevinmeli miyim yoksa nazik mi olmalıyım? Bir misafir için hazırlanan yemek mi olmalı bu, yoksa misafirin kadın olmasından dolayı kaynaklanan, bir incelik mi yapmalıyım? Aklıma sorup durmadan edemiyorum ki ben. Yine onun yaptığı açıklamalara da güven duymak işime gelmiyor. Bir kadının, onun için hazırlanan bir masaya benimle oturuyor olmasının inceliklerini, çok uzun zamandır hatırlamıyor olmanın verdiği acemice hareketlerle, rahat oturabilmen için sandalyeni çekmek üzere uzatmış olduğum elimi, çabucak geriye alıp, masanın üzerine yaslanıyormuş gibi bir poz takınmakla saklıyorum saçmaladığımı. Koca şapşal diyorum içimden kendime. Yine o arada kendime, o tuhaf ve ne yapacağımı bilmeyen çocuk hallerime gülümsüyorum.

Daha da sonrası oldukça komik ama. Senin fincanına doldurduğum çayın bir parçasının üzerime dökülmesi, senin yumurtalara elini sürmemen, meyve salatasına dokunmaman, ve benim, bütün bana tuhaf gelen az evvelki davranışlarımı,sakarlıklarımı, bastırmak amacıyla bunları yemek için saldırışım. Kulaklarımdan çıkıyor acısı, yanaklarımı al basarak. Umarım bütün bunları fark etmiyorsun.

Keşke Korsan salata yiyebiliyor olsaydı diye hayıflanıyorum.

Etiketler:

“Boca - 10 -”